Ujuj.

I tisdags var jag ute och gick sent, väldigt sent.
Och när jag kom till elljusspåret så gick jag den ena rundan, och när jag var på väg upp för mördarbacken så släcktes ljuset.
Om jag var rädd?? OM JAG VAR!

Ringde pappa och pratade med honom medans jag gick ner för backen och runt hörnet :P De släckte ljuset 20 min innan de skulle. Antingen var det min morbror elelr kusin som jäklades ;P Eller så har de stallt in det där fel.

Gick rundan igår igen, men då var jag 40 min tidigare så då gick det bättre. Dock var det mycker dimma över fotbollsplanen så jag valde att bara gå en utan svängarna. Men den tar 13 min att gå, och då stannar dexter och bajjar och kissar några gånger.

Iallafall så kommer det bli en uppbokad helg. Inte haft det sen, ja... länge.

Imorn åker jag och simmar, sen direkt till Örebro (vet inte om jag ska klämma in marieberg och Ikea före eller om jag tar det på lördag) Mina promenadskor har gått sönder :'(

Iallafall. Ska träffa Sandra i Örebro och vi ska gå runt på stan i några timmar. Sen kommer hennes karl in med tåget(!?) och vi ska äta middag och sen bio.
Efteråt så ska jag träffa Emelie och Tessa och ta en drink eller två (Om Emelie inte är sur över en plastmugg ;))

På lördag, om jag sover över, så åker jag till Ikea om jag inte gör det dagen innan, sen ska jag gå ut med hunden, för på kvällen får vi gäster då pappa fyllde år igår. Sen ska jag på pubquizet på kvällen.

Och på söndag ska jag åka och ta kort när min bror tävlar enduro.

Mwwwweeeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0