Puuh! Jag överlevde!

Men det var ett tag där som jag var tveksam till det :S

Åkte till Örebro igår med trevliga tjejer och vi skulle ta oss till Ritz, som för övrigt var ett jäkligt fint ställe.
Det stod på deras sida att Hoffmaestro skulle vara där 21.
Så i god tro så skyndar vi oss att äta våran hemmagjorda pizza och springer dit.

Väl där lite över 20, så får vi köa, jaha tänker vi. Folk?
Men neeeh, det var ju nästintill tomt..?

Men sen händer det, drygt 1,5 timme efteråt så brakar helvetet loss.
Vi går till toaletterna och ska kissa, och får seriöst köa i över 30 min.
Tjejerna bakom oss är små jävla omogna tonåringar som inte har något vett, utan skriker, muckar, SLÅR på dörrarna, bara någon varit inne i 2 sek.
De är små dryga äckliga ungar oh jag undrar vad som är fel med minst hälften utav dem.

Nåväl, efter tramat så övergår vi i att dansa.
Dansa är roligt. Och vad som händer de närmaste 30 min är underhållande men hemligt...

När bandet börjar spela 00.20 (OBS 3 timmar efter utsatt tid) Så är det sådant tryck utan dess like i publiken.
Det är lugnt, 500 pers för mycke i denna lokal. Det går knappt att andas för att nästa person känns så nära.
Och Hoffmaestro spelar ju rätt så medryckande musik, så tänk er när närmare massvis med människor i en trång lokal börjar hoppa och allt så, ja det blev väll lite kaos där i allt.

Men samtidigt gick det så bra att ignorera, därför att det var en sjukt bra musikupplevelse.

Jag var salig.

Hela kvällen blev iallafall mysig och härligt och jag är väldigt lycklig att jag åkte in <3
Tack så jättemycket.

Idag var jag kanske lite småbakis och dragen, inte att jag drack mycket, men idag skulle jag iallafall åka och simma när jag ändå vad på G ifrån Örebro.
Jag har äntligen tränat upp mig så jag simmar 500 m på 15 min igen, men å helvete vad det gjorde/gör ont i kroppen!!!
Satt nog inte alls mellan 19.45-2.30. det är många timmar. Om ni inte förstod det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0