Mjeh

Nu är man då 24, och kortare hår.

Yes, nu har jag äntligen klippt mig, och faktist färgat håret...
Kan inte direkt säga att det är ljusare, men det är mer tema i färgen och inte 55 olika nyanser.

Lugg blev det också, men inte riktigt som jag tänkt mig, så det kan hända att jag klipper till lite mer innan veckan är slut.

Just nu är jag vara snorig och sitter här ute på mitt rum bland massvis av levande ljus.
Har organiserat om i skåpen, så snart har jag en garderob för skor. :P ;P Inte för att jag har några, utan jag vill bara få undan de stackars par jag har.

Sen har jag även rensat i kläderna och fått ut lite som jag skall ge till EFS.

Någon som är intresserad av Orrefors Intermzzoglas? Jag säljer dem billigare än vad de är att köpa?
Har t.o.m 10 st jag vill bli av med.

Men nu står farmors fina kaffeservis där uppe samt de fina glasen jag fick av mor min till julklapp.

Förövrigt så har mitt rum fallit offer för en klädbomb, men allt det ska fixas till imorgon, efter att jag varit och simmat :)

Go GO go!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0