Vill du köpa min oskuld?

Ja, jag hittade precis en artickel på aftonbladet, där det då berättas om Veronica, som egentligen heter något annat, som då är oskuld och tänker sälja den på tv.
Det här har alltsåå blivit någon ny dokusåpa som ska börjas spelas in snart.

"Jag tror inte jag kommer ångra mig" står det i artickeln.
Men då tänker ju jag såhär.
Du är 21 år, och oskuld, utav vilken anledning?
Du har aldrig fått chansen till sex,
eller du har tackat nej till den..

Bara tanken på vad det är för människor som tänker betala för det här, vad är det för slags människor??

Nej alltså, det är smått sjukt.
Jag blir så trött på dagens tv.

Det ska vara mord, gängbråk, våldtäckter och misshandel.
Barnprogramen är deprimerade, där något barn alltid måste bli mobbat, ha skilda föräldrar eller vad som.

Vad hände med all glädje på tv??
Varför står barnprograms ledarna och skriker i tv, och betér sig som om de vore, ja psyktiskt sjuka.

Det behövdes inte när jag var barn, det var roligt ändå.
När jag var barn var julkalendern rolig och spännande att titta på.
Inte någon nedrans deprimerande skit som knappt handlar om julen längre.

Pffts.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article7116238.ab


Och sen är det så soligt med alla morden i Kina på skolor.
Men om man läser i slutet av artckeln så kanske vissa kan förstå varför de inte kan göra ett land med 1,3 miljarder människor demokratiskt på 1 år.
De behöver tid för att få anpassa sig.

Kineserna har en väldigt stark uppfattning. Karlarna är som de var här på 50 talet i tänkandet.
Det är helt otroligt att se ett folk vara så långt efter, fast att de försöker vara så moderna.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7119584.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0