Oh jag dör av skratt!

För det första så svarade jag försent på en massa sms om att jobba idag.
Sen ringde de kl 17 och hade panik, för det var någon som var sjuk och de glömt att fixa in någon.
Så på 5 min fick jag ge hunden mat, slänga på mig något anständigt och dra ner till jobbet för att möta en hysterisk personalstyrka och ja.
Men det var trevligt ändå och gick relativt bra. Vissa av dem är roliga att åka till, och jag trivs väldigt bra.

Nåväl, när jag hämtat mamma åkte vi hem för att titta på melodifestivalblahat, och OJ vad jag skrattade!

1. Låtarna är inte speciellt bra.
2. Framträdanden var desto värre.
3. DE FÄLDE UT VINGAR!!!

Jag skrattade så jag nästan grät. Och så visade de den om och om igen när de gick igenom låtarna.

Nåväl, nu tittar jag på SATC och ska väll gå och sova snart.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0