Idiotisk kommentar.

Kom precis in och tittade på slutet utav Desperate housewives och så brinner det i Edis hus, och då står Mike och ehh.. nu kommer jag inte på namnet, iallafall, de står framför hennes hus, och så frågar Mike henne, Brinner det i Edis hus?

Hum.. kunde de inte komma på en bättre kommentar, för det låter ju bara puckat?

Nåväl. Pappa gör köttbullar och så ska vi få färskpotatis till det!!
FÄRSKPOTATIS!

Inte för att jag förstår varför han köpte det nu,e ftersom den är sjukt dyr, men jag tänker inte klaga ;)
Jag har iallafall en äppelpaj i ugnen som jag gjorde av äpplen som snart behövde slängas.

Jag vill ut och gå, men jag har vattenblåsor på hälarna ifrån igår.
Jävlaskit


Sen har Rich frågat om jag kommer till England i juli när han är där.
HUmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0