En drink på altanen

Klockan börjar närma sig sju, men jag vill verkligen inte flytta på mig.

Sitter i en baden baden i solen med en drink på bordet och lyssnar på musik och bara njuter.
Ska vara borta klockan 8, och innan dess måste jag hitta något som täcker de roliga kanterna jag fått tack vare solen idag när jag var ute och gick med fröken brevid idag.

Oooooooooooh vad skönt det är. Om ni inte förstått det.

Sverige förlorade tyvärr, men vad mer kan man säga om det, bara jag börjar så blir jag lite irriterad.
Men inte så irriterad som jag blev igår när Helena Salo gick vidare på talang. Inte för att hon INTE var duktig, utan att Sverige kommer inte få någon ny Susan Boyle, och kvinnan hade inte så stor talang heller, vilket jag inte heller tyckte om mannen som gick vidare förra veckan.
Tråkigt att de två gick vidare, och det har inget med utseende, storlek eller ålder att göra, utan att det helt enkelt fanns många andra som hade talang som de faktist kan göra något med.

Det är iallafall vad jag tycker.
Men nu ska jag dricka upp den här och gå in och sminka mig, för ikväll ska vi vinna Pubquizet!


Team Var är Tim?! <3


Kommentarer
Postat av: Tim

Här är jag :D

2010-05-23 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0