Dr 90210

Sitter och kolla på dr 90210, ni vet läkarna som kör skönhetsingrepp.
Och Bleeeh! Äcklish!

Det ser ju vidrigt ut när de tar in/ut silikon ur brösten.!!
En annan gång såg jag när de tog bort en massa skinn från en överviktig tjej, och det var. Usch jag mår illa bara tanken av hur det såg ut när de höll på.

Nåväl. Jag gick brevid idag för att lära mig ett nytt ställe att jobba på.
Det var trevligt och personalen verkar väldigt gullig.
Det gick bra.

Min hund åt precis upp melonskal. Han är nog inte ifrån den här planeten... Vem äter melonskal liksom??

Nu borde jag gå ut och gå med hunden.

Oooooh!! Om en vecka ska jag ut i Örebro och ha tjejkväll med middag och sen gå och se Sex and the City 2.
Har läst att den är dålig, men jaja, jag vill gå på den ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0