Dildo och åskväder.

Ja, nu undrar ni nog vad jag skriver, och Robin satte nog i halsen när jag läste överskriften ;)

Men det är så pass oskyldigt att jag bara läste om en dildo de hittade i Tyskland som är runt 28 000 år gammal.
Ja, ni får läsa artickeln själva.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7161034.ab

Tycker det är lite småkul.
Här vet jag människor som inte ens vågar gå in i den butiken på Ullared, men se här, det är inget ovanligt.
HA!


Nåväl. Jag sitter ute på våran altan och lyssnar på regnet som slår ner på taget, samt tittar på alla blixtrar som visar sig här och där, och följt av det härliga dundret.
Har aldrig varit åskrädd, utan tvärt om, jag är helt farscinerad utav det.

Nåväl, det här är ingenting mot vad vi hade i Beijing för 2 år sen då hela himlen blev så svart att det verkade vara natt, mitt på ljusa dagen, och jag överdriver INTE.
Det blixtrade i flera timmar, och en blixt slog ner så det blev värsta pistolskottet.

Men jag satt i mitt fönster och tittade ut på härligheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0