Att shoppa åt andra.

Idag åkte jag till Marieberg med lilla Sandra för att hjälpa henne hitta en klänning till hennes systers bröllop.
Hon älskar att bära svart, vilket är ett nono till bröllop :)

Tillslut hittade vi iallafall en rosa klänning, svart skärp och en svart bolero.

Det var jobbig shopping må jag säga. Jag råkade hitta mig två klänningar med. Ouuppss! den ena kostade bara 49 kr!

Jag är iallafall nöjd med kläderna som jag tvingade på Sandra :)

Sen ville Dexter ut och gå med sin flickvän, så jag och skruttungen fick följa med och hålla koll på att de inte gjorde något dumt under vägen.

ROligt värre, och tur hade vi, för 15 min efter att vi kommit hem, kom ösregnet.
NICE :(

Jag vill ha blixtar och dunder!
Och vi behöver magiska under.

Jag vet inte, men det känns som att Sverige vinner mot Switzerland. Eller 瑞士 som de sa i Kina... Sverige är 瑞典。
Tror ni de blandar ihop oss i Kina också? JA! Jag är från SVERIGE, inte SCWEIZ, SWEDEN!

Och tänka sig. Jag är ifrån Askersund. Jaha, är du ifrån Östersund. Nejnej ASKERsund.

Suck

Kommentarer
Postat av: M.L.I

haha vad söt du är:) vilken tur att de drog oss runt hela staden:)

2010-05-18 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0