Vi skrattar åt Sarah Palin

Det har säker inte ungått många vem Sarah Palin är.
Och det har nog inte ungått många att hon är en väldigt... Speciell kvinna.

Jag umgås med amerikaner dagligen, och de HÅNAR verkligen henne.

Som Josh sa:

- Om Sarah Palin skulle komma in här på resturangen, så skulle jag knuffa undan all personal för att kunna få ta hennes beställning, och så skulle jag skriva ner den i handen. Räkna upp och visa henne så beställningen på hennes kanske 3-5 saker verkligen är korrekt.

Jag tycker det var hysteriskt roligt, speciellt att se honom visa hur han skulle göra.

Jag menar, okej, ibland måste man göra nödlösning, men hört talats om post-it lappar?
En liten lapp hon kunnat gömt och bara lagt i talarstolen?

Det är inte coolt att skriva i handen, det ser absolut inte proffsigt ut, det ser löjligt ut, och för en kvinna som redan är så mobbad, så borde hon ha lite bättre vett.

De människor som röstar på henne är folk som inte vet bättre.
Själv tycker jag nog hon verkar som en docka som någon annan styr... De kanske borde kolla batterierna om de nu vill ha henne till president 2012?

Den dagen hon blir president tappar jag allt hopp om amerikansk politik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0