Veckoplanering

Nu har jag räknat ut att jag har 15 dagar kvar i Kina...

15, tänk själva hur långt det är. Det är mindre dagar än vad jag har i flygtimmar när jag ska hem.
Eftersom jag mellanlandar i London, vilket verkade väldigt vettigt för mig när jag bokade biljetten, då jag får ha 32 kg i packning istället för de 20 kg jag får ha med AirChina.

Iallafall, 15 dagar är inte mycket.
Den här veckan är relativt planerad eftersom jag bara har imorn kväll.
Och då ska jag till Beerpong och träffa en söt fransman, det har jag bestämt.

På fredag ska jag spendera hela dagen med Kate eftersom det är hennes födelsedag.
På kvällen ska vi åka till Inna och fixa iordning Kate som ska bära klänning för första gången i hennes liv. OMG!!
Så ska jag även få öva på Innas piano (se söndag)
Fredag kväll så är det livemusik på Lush samt födelsedags kalas.

På lördag hoppas jag på att må så pass bra att jag kan åka till sömmerskan på eftermiddagen, för på kvällen är det 3-2-1. Och vad det är tänker jag inte berätta.

Söndag är det Open mic, och då har jag lovat att sjunga.. Hrm.?
Vi får väll se hur det går med det ;)

Om jag tar tag i mig själv, vilket jag hoppas, så åker jag till Xi an på måndag och tittar på dennadära Terracotta armén, samt hälsar på Petter.

På tisdag (om jag är tillbaka) Så ska jag äta middag och spendera kvällen med Rich (Nej Martina och Sandra och ni andra, jag älskar honom inte, och han älskar inte mig)

Ja just det, någonstans här måste jag klämma in att säga hejdå till Jen :S Humm..

Längre än såhär ska jag nog inte skriva.
Nu spelar de Lovefool? med Cardigans. Dags att lägga ner och verkligen gå hem.

Det börjar komma in för mycket folk på Lush, och jag känner mig väldigt osocial när jag sitter med min dator kl 4 på morgonen i en bar/resturang, men jag är lite småtrött på folk.


Jag är trött på människor som ska veta bättra, och jag är trött på människor som behandlar varandra illa.
Om jag kommer ihåg det imorgon så ska jag berätta vad jag pratar om.
Jävla Jänkare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0