True Blood!

Sitter och småskrattar åt True Blood just nu.
Erik (Alexander Skarsgård) mördade en liten människa, och blev helt förkrossad att han fick blod i sitt hår.
Jag tycker det är lite roligt.
Plus att textningen är helt fel ibland, och det är hysteriskt roligt!

Maria har ingen hårtork!! Mitt hår blir så platt :(
Anyway. Jag ska leta på min klänning, sen ska jag gå över till Kate, och senare ska vi äta middag och fira hennes födelsedag. Och seeeen ska jag gå på KTV för att säga hejdå till Jen, och sen tillbaka till Kates födelsedag.

Känns som att jag redan berättat det här.

Nog om det. Jag  måste göra mig klar :)

JAG KOM PÅ EN SAK!!

kl 7 imorse började de borra eller vad fan de gjorde i en lägenhet över oss, och de höll på till kl 13.
Jag var helt förkrossad, och helt slut. Jag vill sova, eftersom jag inte fick göra det imorse.

*ledsen i ögat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0