Torsdag i sängen.

Ja, jag kom nog inte hem förens 5 imorse, och råkade väcka Maria som somnat, fast att hon beställt mat.
Så jag somnade lite senare än tänkt :)

Iallafall så sov vi båda två till nästan kl 1.
Och sen har vi legat i sängen och tittat på serier och hade hemkörning av mat.

Nu gör vi oss redo för att gå och fixa Marias cykel, lämna tillbaka några Dvder som inte fungerade, och sedan gå till Pyro och spela Beerpong.
Nej, jag ska inte spela, men jag utnyttjar varje tillfälle att spendera lite tid med alla människor :)

I tisdags köpte jag en "Chanel" klocka för 80 kr. Och ju mer jag tittar på den, ju mer gillar jag den.
Den ser lite speciell ut. Och jag som knappt aldrig har en klocka på armen då jag gillar gamla klockhalsband bättre.


Iallafall. I helgen ska vi åka till sömmerskan. Yeeeey!!


Nu måste jag ta på mig lite kläder så jag ser vettig ut... Om det nu går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0