Simprov + packning.

Ja, idag när jag gick och simmade så tänkte jag att
Nej nu får det vara nog! Så jag gick fram till badvakten som satt och halvsov och sa, nu vill jag göra provet.
Han svarade okej, simma 200 m.
Så jag simmade mina 200 meter, så NU får jag simma på det DJUPA  vattnet!! Coolt va :D
Har tillochmed fått ett kort som bevisar det ;)

Sen har jag fortsatt med min packning, därav är klockn nu 3 på natten. Tiden hann rinna iväg.
Vilket är lite komiskt eftersom jag igentligen inte har bestämt mig för att åka hem,
Men nu börjar det känns bättre och bättre, fortfarande trist, men bättre.

Iallafall. Att packa ner 2 år i 1 resväska som får väga max 32 kg är jobbigt.
Det kommer kosta ca 400 kuai att skicka hem 10 kg, det är kansk 450 kr, och det kommer ta 3 månader.
Hejdå vinterkläder.

Och jag vet att jag kommer klara 32 kg gränse (får ju även ha handbagade)
Men så öppnade jag ett skåp oc h fick min chock. BLAHA! Jag vill ju ha med det mesta där inne!

Först har jag lite myspys i rummet :)

Hylla 1. Saker jag SKA ha med mig hem.
Hylla 2. Saker jag vill ha hem i mån av plats.
Hylla 3. Saker som ska slängas (har redan slängt en hel del)


Mitt fina handbagage.

OHnoooooo!!! :(


Kommentarer
Postat av: M.L.I

jag gillar det där skåpet med lite av varje, soppor, sprit, vitaminer... och resorb... hmm

2010-03-10 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0