Pekinganka och Mexikansk musik

Shoppingen var trevlig.
Vi gick först till Starbucks och drack varm choklad (vilket jag skulle behöva nu igen)
Sen gick vi in och shoppade!
Maria handlade, men jag hittade ingenting jag gillade.
Ja det är klart, förutom ett par ballerinaskor, som jag inte tänker berätta färgen på, för ni kommer aldrig tro på mig och jag sa att jag nu äger ett par guldiga skor :O
Sen ett par andra som ja.

Vi gick även och åt middag ikväll med Jonas, Jannicke och Simon. Och det blev Pekinganka!
USCH Vad gott det är!!!
Det var sista gången jag åt det nu på väldigt väldigt länge...

Nu sitter vi i sängen och tittar på True Blood.

Jajust det! Igårkväll så var det ett band som spelade på Lush, och de spelade mexikansk musik.
Ohmy det var härligt! Vilket drag, vilken känsla, vilken GLÄDJE!
Det får mig att tänka om. Jag har hela tiden sagt att jag ska spara pengar och åka tillbaka till Kina i augusti för några veckor...
Meeeeen... Tänk om.. Jag skulle spara och åka någon annan stan?


Brasilien?
Mexiko?

....


HAWAII?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0