Jätteäckligt!

Igårkväll när jag kom tillbaka till Wudaokou, så gick jag till Lush och åt en pannkaka.
Sen gick jag och Kate och simmade i ca 45 min.
På väg hem ifrån simningen så köpte jag med mat, för jag tänkte. Hunger...

När jag kom hem så sa jag till Jonas att jag kände mig lite illamående, men jag trodde det var för att jag var hungrig, så jag åt mat.

2 timmar senare låg jag över toaletten och kräktes. Och det har pågått hela natten.
Sista gången jag kräktes var runt 8 imorse när jag druckit lite vatten.

Nu sitter jag här på jobbet och skakar och har som träningsvärk i hela kroppen, tillochmed i fotlederna.
Jag tycker hemskt synd om mig själv, och känner mig lite smått svimfärdig.
Jag drack ett glas vatten med Resorb som skulle återställa vätskebalansen, och sen drack jag lite nyponsoppa.

Sitter och tittar på bananerna jag köpte för att försöka få i mig, men det känns lite motbjudande.

Jag förstår verkligen inte.
Vart kommer all den här gallan ifrån?
Varför kräks jag upp det så ofta?
Ännu värre? Varför händer det så ofta som det gör??

Det är inte rättvist, för jag vill inte alls vara sjuk, speciellt inte idag :(
Ska försöka överleva 1 timme eller 2 på jobbet, sen åker jag hem.


Kommentarer
Postat av: MLI

lilla gumman... kram krya på dej

2010-03-03 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0