Hemma kl 08.00

Igårkväll så bestämde jag mig för att åka och träffa människorna i Sanlitun, och ha lite roligt med dem.
Vi började på Tunbar, där vi spelade lite biljard (jag vann inte)
Sen gick vi till Nanjie för några drinkar.
Sen lurade jag med alla människor till Vics och dansade i ett x antal timmar.

Sen ville en utav killarna som var med gå till en tystare bar och bara umgås, för det var hans sista kväll i Beijing. Så jag tog med dem tillbaka till Sanlitun och hittade en tokmysig bar.
Och världens sötaste bartender!! Jag blev så kär så kär! (kines)

Iallafall. Vi lämnade baren kl 6 på morgonen, när vi upptäckte att det var ljust ute.
Vi drog till Lush och åt frukost, så var i sängen runt 8.30 imorse.
Hääärligt! Jag sov faktit bara till 13.30. Drack bara någon drink, ja, förutom ölen som bartendern OuHei gav mig, men ja.

Det var en gång en finne, 2 svenskar, en skotta, en canadensare och en australiensare...
Och den gången slutade med en väldigt rolig utekväll.

Här följer lite bilder ifrån imorse.





Ville = Finne, Jim = Skotte, Maria = Svensk, Sarah = Australiensare
Maria är patetiskt kär i Jim... De har träffats 3 gånger, och hon pratar inte om någonting annat.
Han lämnar Beijing imorgon, och hon planerar att åka och hälsa på honom i Ausralien osv osv osv.

Sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0