HATAR Beijing, HATAR mens!

Jag har min mens, och känner mig måttligt irriterad.
Kunde knappt sova inatt för att ryggen ömmade. Tillslut vad jag så trött att jag somnande ändå.

Och någon måste skämta med mig där uppe?!
Vi har haft sol och 8-10 grader varmt i 1 vecka nu.
Och vad händer?!?
DET KOMMER SNÖ!

Nänu blir jag sur!

Och det är inte så att det snöar lite heller, Nejnej, här faller det stora gigantiska snöflingor, och de är massvis av dem.

Jag kan inte flytta idag, för ingen är hemma som kan hjälpa mig med grejjerna ner i taxin, Jag kan inte gå och simma för jag har mens.

MIn resväska vägde igår 29 kg, idag vägde den ca 26.. kanske 27.
Tack Emelie och Robin för hjälpen. Se, man kan få hjälp även över internet.

Jag beskrev vad jag höll i, och de sa släng eller spara. (kanske inte lyssna på dem med varje grejj, men men)
Handbagaget väger fortfarande 10 kg dock.
Och jag packade om sakerna jag ska skicka hem, och slängde lite där i med.
Se! Det är tur att ja inte hunnit skicka hem sakerna än.

Vahettere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0