Happy S:t Paddys Day!!!

Ja, idag har vi firat den irlänska högtiden S:t Paddys day, och det har varit jättetrevligt!
Pubquiz hade galet mycket folk, och ja.

VI KOM 2a!!!
Fick tillochmed en liten, vet inte vad jag ska kalla det, en liten medaljgrejj, fast tygbit.
Jättefin iallafall.

Jag är galet trött, och så går det i perioder om jag är glad eller ej.
Jaja, jag borde väll dra mig mot Marias och sova av mig lite... trötthet :)


Kathrina, Cat, Kate, Amerikanska, Kim och jag.



Jag och min nya kära sambo Maria för 2 veckor...


Mjaa.. Jag färgade mina ögonbryn här om dagen ;) och det syns..
Hrm. första färgningen hände ingenting, lika så omgång nr 2. Och tredje så PANG! Jättemörka :P

Hah. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0