Fuyuansen har fått mig att gråta...

Igen...

Det största problemet med att hänga på ett ställe som Lush och Pyro, är att man blir bra vän med allt ifrån stammisarna som hänger där, till personalen/fuyuan.

Kattie och Dannie fick mig att gråta ikväll när de började fråga mig om när jag åker hem.
De frågade mig när jag åker, när jag kommer tillbaka osvosv.

Ikväll/inatt så frågade de mig om min Msn... Och om jag kommer på fredag, och att de vill ta ett kort tillsammans med mig då. Och jag fick tårar i ögonen, och det blev så jobbigt.
För man tänker inte på dem i första hand när man tänker att man måste säga hejdå.
Men de har ju lika stor inverkan på mig som alla andra här.
De är härliga, de är roliga, och helt underbara!

Sen sa de att jag absolut inte får glömma bort kinesiskan när jag åker hem, vilket jag lovade dem.

Jag tycker om dem så mycket. Härligare människor får man leta efter.
Kineser i sig är som sagt ett härligt folk...
Men just nu tänker jag bara på Ryan, Kattie, Dannie, Erik, Luke och Alex (och Jack som inte är här längre)
Jag kan inte säga nog vad jag känner för dem :)



Alex

Erik = Het ;)



Ryan <3


Kattie!

Jag hittar inte bilder på de andra, och min dator dör snart pga batteriet tar slut...

Så nu ska jag gå och sova.. Klockan är ju ändå 4.20 på morgonen :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0