Fråga Doktorn!

Jamen jag trodde ju då att fördelarna med att ha en vän som ska bli läkare, är att man då kan få hjälp med sina frågor och problem, som jag alltid tror man unyttjar när man har någon bekant inom vården.

Men när jag nu så fint frågade min vän Dr Robin om mina problem med kräkningar, men trodde ni han kunde hjälpa mig eller? Neeeh.
Du har ju faktist pluggat i 2 år nu! Kom igeeeeen! ;P

Jag mår iallafall mycket bättre nu. Jag kunde inte hålla mig vaken i taxin hem, och sov sen i 5 timmar, för att snart sova ytterligare 10 timmar. Har även legat död i soffan idag, men sen ikväll så kände jag mig piggare och gick och simmade i 30 min.

Sen hör och häpna, jag följde med Kate till Pyro för att vara lite social medans hon åt, sen fick jag vara hennes partner i Beerpong (jag kastade, hon drack) Och JAG Lyckades kasta i 3 koppar mot första laget!! Och vi VANN mot dem. Yeeey. Andra laget gick det dock dåligt mot. Men jaja.

Sen gick jag iallafall hem och pratade med Robin och Robet.

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag till jobbet, och få veta hur länge jag ska få jobba där... Kommer jag komma hem till Sverige redan i slutet av månaden?
Well, allt visar sig troligen imorgon.

Jag vill även att ni läser den här krönikan jag läste idag, och så funderar ni på om Sverige är så hemskt alla gånger.
http://www.aftonbladet.se/debatt/kronikorer/martinezpeleta/article6719805.ab

Kommentarer
Postat av: Anonym

doktorn förklarar sig.



ja men jag sa ju att vi inte har börjat internmedicin kursen ännu. vi läser sista terminen om hur den friska människan fungerar.



och ja nästa gång ska jag skriva att det kommer från dig på min blogg ;)

2010-03-04 @ 19:36:23
URL: http://robbejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0