Dumdristighet och Timetravelers wife.

Ja.. det finns många sätt att vara dumdristig på...
Tex att sitta och packa hela kvällen för att man ska flytta ut nästa dag, och missa att gå till pyro för att man är för stressad, och så är HAN där.. och har tydligen klippt av sig håret!!
Fuck.
Som om inte det var nog?
Jag fick ett sms av killen som ska flytta in, som sa att jag kunde bo kvar tills måndag iallafall, FAST att han hade bråttom att flytta in.
Nedrans blaha!

Dumdristighet nr 2 är att måla naglarna innan jag ska duscha och tvätta håret...
Jag vet inte riktigt vad jag tänkte där...
Dock är mina naglar riktigt fina nu, gick ju och fick manikyr + handmasage i tisdags.
Men färgen höll inte, så jag målade om dem nu.

Dum sak nr 3 är att jag packat ner alla mina kläder, så nu vet jag inte alld vad kläderna jag skulle ha på mig ikväll är.

Sen hade jag även för mycket vatten i jellyshotsen, så vi får se om de kommer stelna :S

Nu till Time travelers wife!
Jag har inte velat sett den, för jag tycker den verkade dålig. Men jag tittade på den idag i brist på annat, och oj, den var över förväntan?
Den kommer inte upp i mina favoritfilmer, men absolut en film jag kan se igen.
Och oj vad jag grät.
Redan när jag såg den lilla flickan första gången, så förstod jag vem hon var, och vad som skulle hända.. Då började jag få tårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0