Back @ Work

Nu kände jag mig väldigt cool som la till ett @ istället för at ;)
Vet inte riktigt hur jag ska kunna leva med mig själv just nu, Så cool är jag.

Jag är tillbaka på jobbet idag, smärtan i kroppen är över, och det enda är att jag är trött, trött som en gnu.
Nackdelen med att vara van att sova max 7 timmar per natt är, att när man väl sover 17 timmar i streck, så somnar man inte natten därpå.
Utan jag somnade kl 6 imorse, och ska egentligen upp kl 8 till jobbet.
Meeeeen som ni alla förstår så gick jag inte upp förens 10.30, men jag tar de två timmarna jag var här i onsdags och lägger på dem idag så tadaaa..

Anyway. Idag får jag som sagt veta om jag har ett jobb på måndag eller inte, men jag börjar känna mer och mer att nej. Jag har INGENTING att göra!
Sitter och översätter någon jäkla skittext ifrån danska, som inte gör någon smartare eller klokare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0