Aruba, Jamaica, Oooo I wanna take ya!

Bermuda, Bahama come on pretty mamaa, Key largo, Montego, baby why don't we goo?!

Snart kommer Rich att blocka mig på Msn igen... OBS IGEN!
Han blir tokig när jag lyssnar på dålig musik och skriver texterna till honom.
Det är de tillfällena han påstår att vi inte är vänner ;)

Jag slutar om 19 minuter, och det ska bli skönt att åka hem.
Ska nog gå och handla lite så jag kan laga mat ikväll. Och med min livfulla fantasi, så gissar jag på att det blir spagetti och köttfärssås ;)
Ska laga matlåda också tänkte jag, och då blire nog wokade grönsaker och kyckling.
Det är lite smått tråkigt att råvarorna i Kina inte är samma som i Sveariket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0