10 kg hem, 18 kg i väskan, 100 kg överallt.

Ja, jag har börjat packa.
Inte för att jag bestämt mig om jag ska åka hem eller inte, utan för att jag förstår att det är mer jobb än 1 vecka.
Så om jag nu måste åka hem om 3 veckor så ska jag vara beredd på det.

Dvs, jag har packat ihop 10 kg jag ska gå till posten och skicka hem. Innehåller mina vinterkläder.
Resväskan väger nu 19 kg med alla kläder jag SKA ha med mig hem.

Jag gissar på att saker som smink + smycken kommer väga dryga 2 kg i sig :S
Jag förstår inte... Men jag skyller på mina 2 år..

2 år är lång tid.

Men jag skulle behöva ha någon här som kan säga, Släng, spara, släng, släng släng!!

Jag har dock packat ihop massvis med kläder jag ska slänga idag. Och komiska är att 95% är svart.
Jag har en hylla där jag ska slänga allting, och sen har jag en hylla med saker jag vill ta med hem OM jag får plats.

Men då är frågan. Ska jag ta med mig ett par jeans hem, bara för att de inte var billigaste jeansen jag köpt? Eller ska jag slänga dem, för att de faktist är för stora? och hemskt fula :S


Ser ni mina problem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0