F.a.n

Jag borde ut och gå. Men jag har jätteont under foten.
Det är inte alls skönt :(

Jag har ju då inte skrivit någonting på 3 veckor, så därför tänkte jag göra en liten snabb genomgång.

Haft picknick nere vid strandpromenaden med Sandra M en fredagskväll. Mycket mys.
Jobbat
Gått massvis med promenader med MLI
Varit och shoppat med Martina. Även haft grillkväll och planerarkväll med henne, sambo och andra.
Sen har jag jobbat.

Ja, det var väll typ det som har hänt.

Det växer massvis i mitt land som jag grävt! Det ser så mysigt ut :D

På torsdag ska jag och mamma har mor och dotter dag i Öre. På fredag ska jag färga håret, på lördag ska jag till Martina o Tim och se på bröllop, och sen humm... Söndag = ledig!

Sen börjar sommarjobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0