WTF!!

Jag satt och frågade min chef om NO och NC, som har med larmen att göra.
NOrmally closed och normally open

Och så säger jag. Ja, i höst kommer jag nog förstå allt när jag har läst fysikkursen.

Oh vet ni vad karln säger?!?!

VA! ska DU studera fysik!!
(Och den andra bara skrattar)
Jag höll på att kasta pennan på honom och kalla honom för Bitch.
Hade han inte varit min chef... ... ...

Sen när jag sa att jag studerat både fysik och kemi och mycket matte på gymnasiet, så sa han bara. Jag trodde inte du var intresserad av det här.

Vilken jag fick in svaret:
-Nej, men jag är smartare än ni två vet.

MOAHHAHA!
Hrm, ibland får man ljuga? ;)
(Om smartheten alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0