Vad...

... Är det som gör att folk inte kan läsa vilken telefon tid det är?

Trots att det på vår hemsida står att telefontiden är mellan 7.00-11.00 så ringer folk runt kl 16 på eftermiddagen. Värst var människan som ringde kl 21!! Jag trodde jag skulle dö!

Anledningen är att jobbtelefonen är kopplad till min mobil, och ibland glömmer jag att stänga av vidarkopplingen. Och tänkt då när det är 7 timmars skillnad och någon ringer mig kl 21 på kvällen.
Då blir Helena inte så jätteglad kan jag säga, för att väcka mig kl 4 på morgonen är ingen rolig sak kan jag berätta.

Har inte världens bästa morgonhumör.
Det kan de tjejer som varit på ridläger med mig berätta för er. :P

(tänker tillbaka några år)

Kommentarer
Postat av: Markus

Härligt att bo i Kina, jag älskade att bo i Shanghai :) Gillade iof Beijing också, men Shanghai va mer "jag"

2010-01-18 @ 19:05:28
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0