Tepanyaki

Det var så sjukt gott och otroligt trevligt.
Vi var ca 20 pers som var och åt tillsammans och jag satt brevid en trevlig Amerikan.

Vilket är väldigt roligt.. För 3 år sen när jag reste till Kina för första gången, så fick jag inget bra intryck av amerikaner, jag gillade dem knappt allt.

Nu består min vänkrets utav 80% amerikan.
Hur gick det till?

Iallafall.

Eftersom jag har gått på diet lite från och till i 3 veckor så sa min mage helt plötsligt, Hörre du Helena, Du är inte van att äta sådanna hära kötträtter som vi äter nu.
Vilket gjorde att jag fick jätteont i mage, och när de andra gick vidare till Nanjie för att supa skallen av sig fick jag åka hem. Och när jag kom hem så... Kräktes jag. TYvärr.
Nu känns det mycke bättre dock. Och jag ska lägga mig och sova. Ska upp om 9 timmar och jag har ju faktist jobbat hela dagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0