Sova sova säng, säng, säng.

Jopp, nu är klockan snart 1 och jag ska upp om 7 timmar.
Iiih.

Simningen gick bra idag, eller ja, Kate var med och simmade, så vi pratade relativt mycket så det blev ingen snabb simning idag inte, men det får jag ta igen på torsdag.
Huvudsaken är att jag simmade mina 45 min? Eller hur?

Iallafall. Beijing har varit grått och tråkigt idag, men Johanna är ju tillbaka och sprider lite solsken.
Yeeey!!

Jag har iallafall färgat håret på henne och Mimmi + min egna lilla utväxt jag hade, sen försökte jag mig på ögonbrynen, men färgen satt för kort tid. Får väll fixa det imorn.

Ja, jag vet inte om jag skrev det förut, men jag pratade med min chef idag om att jag skulle kunna få börja kl 10 den här veckan, för jag är så galet trött på morgonen.
Då tittade han upp lite konstigt på mig och frågade.
-När är det du börjar??

Då utbrast jag med några fina ord WTF Vet du inte ens när jag börjar!!
Varvid att jag senare påpekade att jag lika gärna kan få börja kl 10 varje dag, vilket han gick med på.

Så nu jobbar jag 10-18 istället. Iallafall 1 timme mindre.


Nu så säger vi gonatt, för jag är jättetrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0