Rätt eller fel

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6442767.ab


Jag blir lite förvirrad när jag läser en artickel som den här.
Okej, kvinnan kan vara oskyldigt dömd, men mycket säger att hon inte är det.

Hur kan då människor runt om i Sverige, som tydligen inte kännt kvinnan privat innan händelsen, helt plötsligt stödja henne och göra allt för att hon ska bli frikänd?
Vart ligger då personens moral?
Jag hade inte sagt något om tex. advokaterna hade betalt dessa människor för att göra allt detta jobb, men att göra det frivilligt?

Tänker de inte alls på barnens föräldrar?
De måste ju sätta 1000 frågor i skallen på dem...

Men det verkade ju som ett gäng enstöringar som aldrig själva kommer få en familj och den kärlek ett barn kan ge, så det kan ju aldrig tas ifrån dem, genom att de mördas av någon totalt. Blaha!
Jag finner inte ord över hur frustrerad jag blir.

Nästa grejj är väll att de tänker försöka få 16 åringarna och Anders Eklind frikända.

Skämmas på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0