Poker Face...

Mja, har låten i mitt huvud så nu sitter jag och lyssnar på den om och om igen.
Typiskt.
Den är ju inte bra, inte någononstans, så det börjar bli smått irriterande.

Förövrigt så försöker jag massera bort en knut i min nacke. Tror det kan vara därför jag hade så ont i huvudet igår och idag. Tänk om jag hade haft mammas massagekudde nu :)

Heh Pinsamt. När jag satt och sökte upp Lady Gaga på Youku för att lyssna på den så kom min chef :P
Det är verkligen ingenting  man vill bli förknippad med. Att man lyssnar på halvkass musik.

Anyway.
Det är jättefint väder i Beijing idag. Kallt, men ändå så man överlever, och himlen är blå.
Snart kommer solen fram och lyser i mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0