Oupps.

Jag gav visst Rich en ordentlig utskällning...

Det var inte riktigt min mening, men jag är lite lättretlig när jag är sjuk.
Och sen är det så många här omkring just nu som har "problem" och klagar av sig.
Och det de har är inte ens vettiga problem??

Som Natasjas:
Hon har lovat för många människor att sova i hennes lägenhet, och nu kanske hennes pojkvän flyttar ut till mars eftersom hon ändå snart åker hem.
Jamen, Se då till att han tar över DIN lägenhet med den här killen han ska hyra med. Och säg vänligt men bestämt åt de andra att det verkligen inte går att de bor där?

Problem löst!

Nästa problem är att hon sökt ett jobb i Shanghai och troligen får det. Problemet är då att men Oj. Alla är ju i Beijing, så även hennes pojkvän. Hur ska det här gå?!

Ehh, Jobbet är en chans på aldrig att du får. Ta jobbet?!
Och du visste redan när du sökte att jobbet var i Shanghai?!
WTF DET ÄR WORLDS EXPO!!!

Tönt.

Och Rich gnällde om att han aldrig har tid att träna och sin vikt. Och då slog det över Liiiiiiiiiiiiiiiite.. lite. Såhär lite.

Blaha för människor ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0