Om, Om igen

Nu slutar jag om 8 minuter.
Vilket gör min lite smått glad faktist. Det är en lång väg hem, men den ska vi nog kunna överleva.
Jag har haft en Winnerbäck dag idag och börjat lyssna igenom alla hans låtar. Dock så började batteriet ta slut, så jag fick stänga av för någon timme sedan så jag har något att lyssna på under tunnelbanans långa timme.

Så jag fick lyssna på det roliga som är på datorn. Dvs. Åter igen Lady Gaga + Blach Eyes Peas.
Bleh, jag skulle kunna sätta mig och lyssna på något online. Men jag orkade inte riktigt och då får jag ju skylle mig själv.

Jag kanske skulle ta och lägga över lite musik så jag kan ta med mig och lägga in på jobb datorn.
Bra tanke! Smart du är. Tack.

Jag har faktist inte så mycket mer att berätta om dagen.
Där kom mamma eller pappa online på msn. Precis innan jag slutar, som vanligt.
De kan då aldrig komma online tidigare, så jag slipper sitta här så länge.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0