Ny Kille

På jobbet...
HAH! Det var inget roligare än så ;)

Har fått en ny liten kines på andra sidan bordet. Eller liten och liten, han ser rätt så lång ut, även när han sitter.
Han tyckte synd om mig att jag får solen i ögonen här mellan 15-16 tiden. Sen heter han Muomuo. Om jag förstod det rätt, han pratade så tyst.
Fast det roliga är att han pratar mycket med sig själv, och han verkar ha ett hemskt besvärligt jobb, för han suckar mycket.

Annars är jag relativt trött på att inget funkar och att jag skalade av halva nageln igår när jag rakade benen.
Vet inte riktigt hur jag lyckades, men jaja.
Det är ju inte direkt att jag gjorde en Johanna och rakade av håret på armen när hon rakade benen.
Vad som rör sig i den damens huvud ibland är ett mysterium.

En konversation mellan oss kan gå:

Johanna: Helena, vad ska du göra ikväll?
Jag: Jag vet inte, troligen gå till Lush. Dudå?
-Tyst-

10 min senare.
JOhanna: Vad ska du göra ikväll då?
Jag: Menvafan Johanna! Du frågade ju nyss och jag svarade, sen svarade du inte vad du skulle göra.
JOhanna. Jahaaa! Haha! .....
....
Johanna: Så vad skulle du göra?
Jag: *Suck*


Men vet ni??!?!
Hon kommer tillbaka på tisdag!!! :D Iiih!

Det gör mig jättelycklig, även om vi inte kommer bo ihop igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0