New Town SOHO

Visst låter det lyxigt?
Nu när jag har tittat igenom lite bilder på området där jag jobbar så ser det mer och mer lyxigt ut.
Dock som på alla andra ställen i Kina ligger ju slummen och lyxområden grannar.
Det som skiljer åt kan vara ett staket eller mur.

Nu tänkte jag iallafall visa huset där jag jobbar.




 

Jag jobbar i huset längst fram fast tornet längst bort (höger i bilden)
Fast vårat kontor är på baksidan.



Bilvägarna ligger inte långt ifrån. Här är syd östra delen av ringväg nr 4.
(Jag bor norr om 4de ringvägen, men nordvästra sidan.



Mwah..



Jag visste inte att det låg en å söder om området :S
Se det är mycket man lär sig när man skriver en blogg ibland.


Nu är klockan 13.32, dags för lunch kanske...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0