Mwah!

Vet ni vad?
Jag började precis tänka på något som jag inte alls har tänkt på förut.

Vad ljust det är ute för att klockan ska vara 17.20. Jag tror vi får mot ljusare tiden även i Kina!
Yey!

I dag har det varit en sådandär skön dag, då man egentligen ville vara ute hela dagen.
Varmt och skönt o solen men friska vindar.
Vet ni... Det här är 4de året i rad som jag missar en svensk vår.
Det är inte klokt att tiden går så fort.

Jag får hoppas på att det snart blir varmt här istället och att träden slår ut så vi får några dofter av vår iallafall.
Jaja, jag vet att jag ser lite väl långt fram just nu, men känslan av härligt väder gör mig lycklig.

Förövrigt så är det partybussen som gäller ikväll. Vet att vi ska på någon krog där ett band spelar ikväll, sen får vi se vad som händer.

Eftersom jag har att jag inte får dricka alkohol just nu, så kommer jag bara ta något drink på Lush och sen på någon billig bar. :) Oooch, för att hålla det så tog jag inte med mig så mycket pengar.
Eftersom jag måste göra mig klar och iordning på jobbet så funderar jag dock på att ta en taxi till Wu.
Men vi får se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0