Men vad är upp..!

... Med kineser som inte går hem en fredagskväll när klockan slår 18.00? Varför sitter de kvar och jobabr?
Jag förstår inte?
Själv skulle jag rusa härifrån om det inte var för att jag inte har någonstans att ta vägen innan middagen om 2 ½ timme :S så jag tänkte gå om kanske 1 timme. Ska ringa hem och se om någon vill prata med mig under tiden.

Plus att jag ska byta om och sminka mig innan också, men det tar inte så lång tid eftersom jag är vacker ändå...
HAHHA


Natasja ringde nyss och berätta att hennes vän som skulle kommit klockan 7 imorse landade för 1 timme sedan, 10 timmar försenat. Tydligen hade det varit kaos på flygplatsen i Helsingfors (hängde inte riktigt med på vilken flygplats hon pratade om ärligt talat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0