Long Qing Gorge

På lördag är det tänkt att jag ska åka till Long Qing Gorge med några människor.
Jag har faktist ingen aning vem som åker, bara Jenn och Cat. Resterande människor känner jag inte.

Iallafall. Vi ska dit och titta på någon is festival. De har tydligen gjort massvis med skulpturer i is, och ja. Det ska vara värt att se.

När jag samtidigt googlade bilder för att lägga upp så ni kan se, så verkar det vara helt underbart vackert under sommarhalvåret. Och om det är så fint som det ser ut, så tänker jag absolut åka dit i vår och titta.

Neeh. Det var för jobbigt att google fram bilder och titta. Så om jag inte orkar göra det senare så får ni själva googla på Longqing Gorge ice Festival och Longqing Gorge för att se vad jag pratar om.

Kallt lär det bli iallafall, så tur är väll det att jag tog med mig mitt underställ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0