IT

Ja, jag jobbar ju då för ett IT företag, fast jag jobbar inte för själva IT företagets IT del, utan de har även ett annat företag i detta företag, och de säljer larmsystem. Så jag sitter helt enkelt och svara i telefon och mail och översätter.
Men allt gör jag genom min dator.

Så är det även med de 30 övriga människorna på jobbet, som sitter online och jobbar och vad de nu gör (Har verkligen ingen aning)

Iallafall. För några timmar sen försvann internet och var borta typ 10 min eller mer.
Och för en stund sen så dog allt.. Verkligen allt.

Ni kan ju tänka er själva hur roligt det är när strömmen dör och datorerna bara blir svarta. *POFF*
Allt jobb man suttit med är.. Borta?

Nu kan ju inte jag påstå att jag hade något som hade behövt sparats ;) Men jag kunde ju ha haft något viktigt framme.

Bara så ni vet. Vi har internet och elektriska problem även i Kina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0