Hey, jag glömde..!

Varför jag gick in och skulle skriva förra gången var inte alls för att skriva låten.
Men den kom upp så lägligt i min iPod att jag var tvungen att skriva in den.

Idag är det så mycket smogg i Beijing att jag inte ens blir varm utav solen som skiner på mig.
Och jag kan även sitta och stirra rakt in i solen om jag så vill.
Himlen är gulrosa dammig på något vis. Ja, kan även säga grå, men det är inte det gråa som dominerar färgen, det är mer.. Sandfärgad? Fast inte riktigt det heller.

Jaja, hur som. Jag gillar inte när solen skiner mig i ögonen i en timme på jobbet, men jag gillar inte heller att fryga, vilket jag gör nu när solen inte kommer och ger mig värme och kärlek.

Mina händer är som isklumpar. Förstår inte varför de inte blir varma av allt jag sitter och skriver dagarna i enda.

Typsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0