Gissningslek

Jag kör en gissningslek med en arbetskamrat.
Hon tänker på en känd person, och jag ska gissa ut vem det är genom ja och nej frågor.

Jag vet just nu att det är en Man över 35 år som fortfarande är vid liv.
Ingen skådespelare :S ohnej. Nu är jag körd ;)


OMG. Det var ju Sååååååååå enkelt.. baah.

Jag frågde:
Är det en han.

Ja.

Är han vid liv?

Ja.

Är han över 35.

Ja.

Är han känd inom film?

Nej.

Musik?

Nej.

Politik?

Ja.

Är han vit?

Nej.

Ja veeeeeeeeeeeeeem kan det vara :P


Jag har aldrig lyckats gissa ut vem de funderar på under 10 frågor :P
Nytt rekord :D

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! jag har hört talas om den, måste se den :) kram

2010-01-21 @ 17:24:59
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0