Fobi

Jag har inte så många sådanna, vad jag jag kan komma på såhär på rak arm.

Jag har fotfobi, Usch.
Sen är jag väll lite smårädd för spindlar, speciellt om de har långa ben och rör sig.
Värst är getingar. Jag får isande ilningar i ryggen bara tanken på getingar.

Jaha, och ny fryser jag mer...

Iallafall. Den nya killen på jobbet är lite småknas.
Jag har sett att han velat något i några dagars tid, men han har aldrig tagit tag i att börja prata, och jag är ju som jag är, sitter med min musik i öronen och skriver.

Men idag så försökte han äntligen prata!
Han är lite halvknas. Sa jag det?

Åter till fobi. Han sitter och, torkar eller kliar sig med papper i pannan och nacken.
Och eftersom det inte är varmare än 10-15 grader på kontoret så har jag svårt o tro att han är svettig, plus att han inte set svettig ut.
Utan nej, han sitter och kliar sig, om och om och om och om igen.

Och jag får sådanna rysningar. Jag vill bara ta och klia med mina naglar mot min hy och hårbotten för att få bort den obehagliga känslan som jag har i kroppen när jag ser honom göra det.

Snälla sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0