Ett Absolut inte!

Ja, jag vill strycka under överskriften ca 5 gånger eller mer.

Jag funderar otroligt mycket vad jag vill studera för något på universitetet till nästa vår, och nu vet jag vad jag absolut aldrig i denna världshistoria vill göra!!

Håll i er för här kommer det.

Jag tänker aldrig jobba i ett kontrolltorn!

När vi skulle gå in för landning i London så var vi ett x antal flyg i luften och vi fick cirkla runt 2 varv i luften innan vi gick ner för landning. Och bara där jag satt såg jag 2 andra plan som var påväg ner.

När vi hade landat i Beijing och var på väg in till våran gate så såg jag plan både lyfte och landa åt höger och vänster på landningsbanan vi just kom ifrån.

Jobb i all ära, men de jag beundrar mest just nu är nog de som jobbar i kontrolltornen vi flygplatser.

Att ens kunna hålla stressnivån nere, Alltså usch. Jag som kan få panik bara telefonen ringer men 1 minuts mellanrum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0