Darling, I'm Baaaack!

Yes! Jag är tillbaka i Beijing, och till och med tillbaka på kontoret.
Trodde aldrig att jag skulle ta mig upp ur sängen imorse, eller ja, hon hann bli 11 innan jag kom upp. Så jag var inte på jobbet förens kl 13.30. Men jaja, det gjorde inget sa han.
Dock får jag inga pengar idag, men förhoppningsvis imorn. Min andra chef är inte här idag.

Flygresan gick bra, och det var inte några problem alls att mellanlanda i London, även om jag absolut inte gillar att vänta. Flygresan London - Beijing sov jag bara dryga 1,5 timme dock, så ni kan ju gissa hur trött jag var när vi väl landade.

Väl tillbaka i lägenheten så blev det att städa lite och sen sova i 2 timmar innan Mimmi och Jannicke kom tillbaka, sen var det bara på med smink och kläder för att gå och äta hotpot och senare pubquiz.
Meeen! Jag gick inte på pubquiz, vi stod utanför. :D För Sally är här ifrån USA Och åker på lördag, så vi stod ute och pratade lite.

Idag är inte så farligt kallt, men det var bra kallt igår. I Wudaokou där jag bor var det slask och äckligt men är i Dawanglu där jag jobbar är det uppstädat och torrt. Så där ser man skillnad på områden.

Nu ska jag fortsätta jobba. Min jobbmail ser HEMSK ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0