Beijing Bebis

Ja, jag har glömt att berätta att vi fått våran Beijing bebis nu!!
:D Han heter Leo och födes den 11 jan genom kjesarsnitt.
Mamma Bridget och son mår bra.

Sen tråkigare nyheter är att kattzen har sprungit bort :( Hon sprang bort när det var sådär kallt, så troligen är hon inte vid liv längre...
Vilket känns så sorgligt, även om jag många gånger sa att jag inte tyckte om henne, så var hon så härlig.

Annars så är allt finfint. Ska lägga mig och sova nu, så jag kommer upp imorgon.
Och imorgon är det simning igen. Yey!
Jag har fortfarande inte tagit mig igenom alla Lasse låtar. Men det ska väll fixa sig snart.




 
Härligaste kärleksstund, då hon kom och la sig på mig och spann och gosade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0