Arg, så arg

Hur kan en människa vara så otrevlig.
Hur kan en människa vara så jävla omogen.

Jag är så arg att jag är frustrerad och att jag nästan började gråta inför mina chefer!

Det ringde en människa som var så dum, så dum att hade han stått framför mig hade han fått en rak höger.
Och jag skämtar inte. Hade jag fått säga precis vad jag velat hade jag sagt något otroligt otrevligt tillbaka...

Jävla idiot.

Tur att de är snälla iallafall. Det var inte mitt fel, för människan existerar inte i mitt datasystem.

Dum dummare dummast.

Idiot.

Och så frågade min chef, varför är du så nervös?
Och då skulle jag försöka förklara att jag inte alls var nervös, bara så hysteriskt arg.
Vilket jag inte heller kunde säga. Så det blev bara. Jag är upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0