4 timmar kvar till helg.

Jag kan verkligen inte koncentrera mig!

På något sätt så spritter det i hela kroppen och jag skulle vilja skutta runt och sjunga några sånger.
Efter att ha vaknat ytterligare en dag med otrolig huvudvärk och halsont så bestämde jag mig för att NU får det vara nog!

Så jag duschade och tvättta håret, sminkade mig och valde snabbt ut kläder för dagen + kvällen. Sen sa jag till mig själv. HAHA Du din förkyldning. Det är bäst att du försvinner nu, annars tar jag dig med Sake ikväll!
Och genast så kände jag mig bättre!

Ok, det var lite lögn, har fortfarande ont i huvudet, men det tar jag med vatten.

Ikväll ska jag på födelsedags middag för Chris och Cat och vi ska äta Teppanyaki!! Wiiie.
Det är galet gott och man betalar 160 kr så får man äta och dricka så mycket man vill under kvällen.

Nu tänker ju ni, Ojojoj, Helena kommer inte kunna gå i sina högklackade skor ikväll, Men JO serru!
För imorn bitti (runt 10) ska jag upp och ta mig till Dongzhimen för att åka buss i några timmar.

Jag kom tillochmed ihåg att ladda batteriet till kameran! Vet dock inte om jag har plats kvar på minneskortet, men det löser sig. 

Trist för er att ni har taskigt väder hemma i Sverige.
Själv sitter jag här med solen i ögonen och funderar på att öppna fönstret för att få in den härliga "vår luften".


Lite tidigt att säga vår eftersom värmen inte kommer förens i mars-april, men som vädret är nu? ojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0