1300 meter

Ja, jag simmar inte så fort, och dessutom bröstsim.
Så i mån och tisdags så simmade jag 1200 m på 45-50 min.
När jag simmade igår gav jag mig fan på att jag skulle klara 1300 m på 45 min.
Och med mycket bestämda simtag så dog jag 1300 m på ca 43 minuter istället.

MWAH!

Jag gick och köpta spätt som en "bra jobbat" kvällsmat.

Det sköna är att jag inte har så ont i kroppen idag, bara lite smått stel.


Annars har helgen varit bra.
Partybussen i fredags var trevlig, inte galen som förra året, men trevlig.
Vi såg ett band på Yugong yishan, Pet Conspiracy som tydligen är Kinas "nästa stora punkband"
Tjejerna hade otroliga röster, men jag vet inte om de var så nedrans bra.

Efter det så drog bussen vidare till en Irlänsk bar, och vad kan man säga.
Helt underbart!!
Jag tänker absolut åka till Irland någongång snart och resa. Verkar helt underbart, och de har även nedräkning till St Paddys Day.
Var väll hemma någongång runt 5-6 på morgonen.

I lördags satt jag och tittade på Girl next door, och Coroline. Sen när jag skulle ta en dusch så tog våran el slut.
Pang på, så stod jag där i ett kolsvart badrum. Det var bara att treva sig ut i mörkret och försöka hitta mobiltelefonen så jag kunde få en ficklampa för att kunna hitta en massa stearingljus och en tändare!
Varför finns det aldrig en tändare när man behöver en!?!?

Jag nämner inga namn, men det var min kära sambo som sa att hon skulle fylla på el för en vecka sen, och sedan aldrig gjorde det. Skitkul.

Jag skulle ändå till Natasja senare, så jag tog en promenad och gick och köpte el.

Ja alltså. Här köper man el, dvs, man går och betalar för el, som de fyller på ett kort, sen när man kommer hem så sätter man i kortet i en apparat som fylls på med enheter. Så tadaaaa finns det el igen.


Nåväl. Jag och Natasja satt och tittade på American Pie, Something book, och Dirty Dancing.
Iiih. :)


Igår hände inte så mycket mer än att jag kollade på NCIS och sedan gick på promenad och sen simmade.


Det var min helg det. Nu sitter jag här på jobbet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0